alt

EL CAMÍ DEL TXITXARRA (Lorxa – Villalonga)

Vam agafar el autobús a les 8:00 i es vam dirigir cap a Lorxa, Tots estàvem emocionats pel que ens portaria a conèixer la excursió. Baixàrem de l’autobús i es vam posar en marxa per l’antic recorregut del tren Xitxarra. Durant el trajecte trobarem túnels que apenes es veia res. També gaudirem d’un riu Serpis ple d’aigua que ens va fer recordar paratges impensables al nostre territori. Vam tardar sobre unes 3 hores i mitja en arribar a Villalonga.

Després ens va tocar passar-so bé en Almoines. Allí no sabien el que ens esperava fins que vam acabar de dinar. Pujarem en uns uns trenets xicotets que feien molta gracia i feia el recorregut per on pasava antigament el tren Xitxarra, els que conduïen els trenets els dien Jorge i Peter que era anglès. Un grup de xiques de 2ºB vam parlar amb ell amb anglès. Va ser molt divertit. I acabarem visitant el museu del tren Xitxarra,… i ens van explicar el que valia el tiquet, el recorregut que feia, etc.

Va ser una experiència molt bona