Pintant els colors

A meitat de Novembre el curs de 1º de ESO vam anar a la “Font del Quinzet” i al “Salt” alt a passar el matí per a practicar els colors de la assignatura de Plàstica. Ens van acompanyar els mestres Pepe, Patri i Emili. S’ho vam passar molt bé, vam dibuixar els paisatges, esmorzarem i vam gaudir dels entorns naturals que tenim ací en Alcoi.

Va passar una anècdota molt divertida: quan una companya nostra, Angela, jugant es va esvarar i… dins l’aigua va parar i tota xopà a casa se’n va tindre que anar. Va ser un matí per a tornar-lo a repetir.

Cèlia Pérez Francés 1r A ESO

Font Roja

El pasado jueves 4 de Noviembre los alumnos de 4º de la ESO fuimos de excursión al Parque Natural de la Font Roja, donde después de una tensa subida en autobús nos altdividimos en tres grupos: La gente de Biología y Sociales hicieron el itinerario del Menejador y los de Ámbito Científico hicimos la ruta del Barranc de L’Infern. Durante el recorrido además de ver muchas especies vegetales y conocer la fauna de la zona (incluso aprendimos a diferenciar piñas comidas por ardillas y comidas por ratones) pudimos pasar un día genial entre risas, juegos, cartas y un largo etc.

Los alumnos de 4º C